Belangrijke Informatie Mywellness Cloud Groepslessenreserveringen!

Belangrijke Informatie Mywellness Cloud Groepslessenreserveringen!

Afgelopen vrijdag heb je -als het goed is- een email ontvangen vanuit The Crunch met daarin een uitnodiging om een Mywellness account aan te maken. Dit account is nodig om straks met de Cloud te kunnen gaan werken.
Vanaf 1 januari gaan we namelijk het groepslessenreserveringssysteem vanuit de Cloud organiseren, de fitnessschema’s in de Cloud opstellen en de agenda beheren voor fitnessafspraken vanuit de Cloud.
 
Dit houdt in dat de Lessenplanner vanaf 1 januari niet meer toegankelijk zal zijn!
 
Wellicht had je al een account aangemaakt, dan heb je de uitnodiging per email niet ontvangenHeb je nog geen account, maar ook de email niet ontvangen, dan kun je via deze link alsnog een account aanmaken (uitsluitend op een PC!): 
 
https://www.mywellness.com/thecrunch/User/Register
 
Het is belangrijk dat je voor dit account hetzelfde e-mailadres gebruikt, als dat je in In-Sight (ons ledenadministratieprogramma) hebt staan!
 
Vervolgens is de werkwijze voor het boeken of annuleren van groepslessen als volgt:

  • Open de Mywellness App op jouw telefoon
  • In home (linksonder, huisje) kun je de lessen van de huidige dag selecteren
  • Door op de les van je keuze te klikken, kun je de les meteen boeken
  • Onderin het scherm kun je zien dat je de les hebt geboekt
  • Als je lessen voor de rest van de week wilt boeken, dan kun je rechtsboven naar “zie alles”
  • Daar verschijnt het rooster van de hele week
  • Ook hier kun je de les van je keuze boeken door erop te klikken
  • Annuleren van reeds geboekte lessen, kun je doen door onderin het scherm onder het zwarte balkje “deelnemers” op jouw eigen naam te klikken
  • Hier verschijnt de lijst met deelnemers
  • Onderin het scherm zie je een grote gele button met “boeking wissen”, door erop te klikken is de boeking weer geannuleerd 

Hier een filmpje met instructies:

Indien je geen e-mailadres hebt, niet met de Cloud wil werken of om een andere reden de Mywellness App niet kan/wil gebruiken, blijft de mogelijkheid bestaan om telefonisch of aan de balie lessen te boeken of te annuleren.
 
HET LESROOSTER IS GEREED, ECHTER NOG NIET ZICHTBAAR IN DE APP OM VERWARRING MET DE HUIDIGE LESSENPLANNER TE VOORKOMEN! OP 1 JANUARI WORDT HET ROOSTER ZICHTBAAR IN DE APP. JE KUNT DAN METEEN STARTEN MET HET PLANNEN VAN DE LESSEN.
 
RESERVEREN
Er kan vanaf 1 week vooruit een les geboekt worden, de mogelijkheid om drie weken vooruit te boeken is komen te vervallen met dit systeem. Afzeggen van een les kan tot 30 minuten voor de start van een les, zodat eventuele mensen op een wachtlijst nog de kans hebben om deel te nemen aan de les. De instructeurs houden bij wie er aanwezig is in de les. Na drie keer een les boeken zonder dat je daadwerkelijk deelneemt aan de les, wordt er automatisch een blokkade voor het reserveren van lessen geactiveerd. Deze blokkade kan uitsluitend door het management verwijderd worden.
 
WACHTLIJST
Je wordt op een wachtlijst gezet als een les is volgeboekt. Zodra er een plaats beschikbaar komt, krijgt iedereen die op de wachtlijst staat een pushbericht in de App (je kunt ervoor kiezen dit uit te zetten in het systeem, echter om deze reden is dit niet ons advies). De eerste klant die reageert op de melding, heeft de plaats.
 
Al jouw activiteiten worden opgeslagen in de Mywelness App, ook de lessen die je volgt en eventuele fitnesstrainingen of buitenactiviteiten. Uiteraard bestaat de mogelijkheid om het GPS Track systeem uit te zetten.
 
Mocht je problemen ondervinden met de Mywellness App, dan heeft dit waarschijnlijk te maken met:

  • Het e-mailadres dat je gebruikt hebt voor de Cloud, is niet gelijk aan het e-mailadres bij ons in In-Sight.
  • Je probeert lessen te boeken via een vaste PC. Dit is NIET mogelijk! Je kunt zelf uitsluitend lessen boeken via de Mywellness App op jouw smartphone of op onze cardioschermen in de club door daarop in te loggen met de QR-Code in de App of met jouw inloggegevens.

Het werken in de Cloud is enorm veelzijdig. Het grote voordeel is, dat je alles binnen 1 App kunt beheren en registreren. Je wordt er heel handig in door het veel te gebruiken.
 
Uiteraard kun je ons om hulp vragen, mocht je er niet uit komen. 
 
Met vriendelijke groet en nogmaals hele fijne kerstdagen!
 
Nicole Bommer
Managing Director

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *